.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاریجانی و حداد کاندیداهای جدی ریاست فراکسیون اصولگرایان

حسین سبحانی‌نیا نایب‌رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی در واکنش به تقاضای تغییر ریاست فراکسیون اصولگرایان مجلس که از سوی برخی نمایندگان مطرح شده است، گفت: این نظر اکثریت اعضای فراکسیون نیست و تنها عده‌ای خاص که به عملکرد آقای لاریجانی انتقاد دارند، این موضوع را پیگیری می‌کنند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، در گفت‌وگو با  ایلنا، تلاش براي تغییر ریاست لاریجانی در راس این فراکسیون را محدود به اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی و تعداد محدودي از نمایندگان دیگر دانست و افزود: اکثریت نمایندگان عضو فراکسیون اصولگرایان معتقدند که آقای لاریجانی طی یک‌سال گذشته عمکلرد قابل دفاعی داشته‌ است.
وی با اشاره به اینکه لاریجانی در ابتدای تشکیل فراکسیون اصولگرایان، قصد پذیرش ریاست این فراکسیون را نداشت، یادآور شد: اما جمع‌بندی‌ها در سال گذشته به اینجا ختم شد که همه به ریاست ایشان رای دادند. به این ترتیب علیرغم عدم تمایل رئیس مجلس، مسوولیت ریاست فراکسیون نیز به گردن ایشان گذاشته شد. با این حال با گذشت یکسال برخی نمایندگان معتقدند که آقای لاریجانی نتوانسته نظرات آنان رامحقق کند.
سبحانی‌نیا ، لاریجانی و حداد عادل را دو کاندیدای جدی برای ریاست فراکسیون اصولگرایان در این دوره از انتخابات فراکسیون دانست و افزود: سال گذشته آقای حداد در این رقابت شرکت نداشتند و تنها باهنر بود که با لاریجانی رقابت کرد.
وی در تشریح انتخابات هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان، یادآور شد که ابتدا شورای مرکزی این فراکسیون با رای اعضای مجمع عمومی انتخاب می‌شوند. در این انتخابات از هر استان یک تا دو نفر به عضویت شورای مرکزی در می‌آیند، البته برای استان تهران پنج نفر از نمایندگان انتخاب می‌شوند.
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سياست‌خارجي ادامه داد: اعضای شورای مرکزی در گام بعد، اعضای هیات رئیسه فراکسیون و رئيس آن را انتخاب خواهند کرد.
به گفته وی، رئیس فراکسیون حتما باید یکی از اعضای شورای مرکزی باشد. در حالی که هم اکنون حدادعادل عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان نیست و باهنر ، صدر، زارعی، بادامچیان و آقاتهرانی از تهران در شورای مرکزی فراکسیون اصولگرايان عضویت دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.